1. Kezdőlap
  2. Takarék Internetbank

Takarék Internetbank

 Ha az új NETBANK rendszerrel kapcsolatban kérdése van vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető kirendeltségéhez forduljon elsősorban, melynek elérhetőségei megtalálhatók a főoldal bal oldali ikon sorában (2. ikon: "Fiókhálózat"),


vagy hívja a Békés Takarék Szövetkezet által üzemeltetett      06 (21) 24-24-533      központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 5/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.


Elektra tájékoztatók


 A takarék Internetbank az alábbi linken elérhető:

Internetbank elérés

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A Békés Takarék Szövetkezet 2018.02.23-tól bevezette a TAKARÉK MobilBank telefonos applikációt.

 

Az Electra7-et használó Ügyfeleink folyamatosan kapják az alkalmazás használatához szükséges tájékoztató SMS-eket, és a kezdeti TelePIN kódokat.

Az alkalmazás segítségével az Ügyfeleink többek között bármikor megnézhetik a számlájuk egyenlegét, módosíthatják a bankkártyáik limiteit, beléphetnek a NetBankba, valamint könnyen megkereshetik a hozzájuk legközelebb eső fiókot, és/vagy ATM-et.

Amennyiben  Ügyfelünknek bármilyen kérdése, problémája lenne az alkalmazással kapcsolatban, a +36-21/24-24-500 telefonszámon elérhető CallCentert hívhatja.

 

Takarék MobilBank segédlet

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

2017.10.26. előtti netb@nk elérhetőségei, mely kizárólag lekérdezést biztosít:

 

Endrőd: https://netbank.tksz.hu/etksz/html/hun/netboss.html?hostcode=532

 

Kondoros: https://netboss.tksz.hu/ekondoros/html/hun/netboss.html

 

Szeghalom: https://netbank.tksz.hu/etksz/html/hun/netboss.html?hostcode=540

 

Gádoros: https://netboss.tksz.hu/egador/html/hun/netboss.html