Tisztelt Ügyfelünk!
2017. június 26-án hatályba lépett a 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.
A törvény értelmében a Takarékszövetkezetnek 2019. június 26-ig ismételten át kell világítania minden meglévő ügyfelét a rögzítendő adatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.
A törvényi kötelezettség teljesítéséhez az Ön személyes közreműködése szükséges.
A fenti határidőt követően a hiányos adatokkal rendelkező ügyfelek esetében a Takarékszövetkezet köteles szolgáltatásait korlátozni.
A hatékony együttműködés és a kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, figyelmesen olvassa el a Pénzmosás menüben, valamint az alábbi linken elérhető, részletes tájékoztatót:
Ügyfél-tájékoztató a kötelező ügyfél-átvilágítás rendjéről!
Tisztelettel:
Békés Takarék Szövetkezet
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

A Békés Takarék Szövetkezet szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.


Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Hitelintézetünkhöz.

Célunk, hogy az Ön és a Békés Takarék Szövetkezet közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Békés Takarék Szövetkezet

Hirdetmények